Ať už jste zaměstnanec a podnikání máte jako vedlejší činnost, nebo podnikáte „na plný plyn“, pomůžu vám mít v účetnictví přehled a pořádek.
Máte firmu, ale chybí vám účetní? I s tím vám můžu pomoci. Specializuji se na mikro a malé účetní jednotky a můžete předat kompletní správu účetnictví do mé péče.
Vyzval vás úřad k doložení nějaké informace související s vaším účetnictvím nebo vám do firmy přišla kontrola? Pomůžu vám s jednáním a formality vyřídím za vás.
*Tuto službu poskytuji pouze v rámci dlouhodobé spolupráce.
Přijde vám vystavování faktur jako nutné zlo? Vezmu si tuhle agendu na starost a vy se můžete soustředit na věci, které vám dělají radost (službu poskytuji pouze fyzickým osobám).
Chcete mít ve svých číslech jasno, zorientovat se v pravidlech a najít nejlepší řešení? Nabízím odborné poradenství, které vám ušetří čas i nervy.
Potřebujete rychle poradit nebo zkonzultovat konkrétní případ? Nabízím telefonické, online i *osobní konzultace, během kterých probereme možnosti a domluvíme se na dalších krocích.
*Osobní konzultace jsou možné jen v rámci Libereckého/Ústeckého kraje a po předchozí domluvě.
500 Kč
1500 Kč
Fyzická osoba – 2000 Kč Právnická osoba – 3000 Kč
Částky představují minimální měsíční cenu za uvedené služby. Všechny ceny jsou orientační. Konkrétní cenu vám sdělím po úvodní konzultaci.
500 Kč
1500 Kč
Fyzická osoba – 2000 Kč Právnická osoba – 3000 Kč
Částky představují minimální měsíční cenu za uvedené služby. Všechny ceny jsou s DPH a jsou orientační. Konkrétní cenu vám sdělím po úvodní konzultaci.
Před začátkem spolupráce si domluvíme úvodní konzultaci, během které s vámi proberu vaše potřeby a možnosti.
Protože si pod pojmem účetnictví každý představí něco jiného, popovídáme si o tom, co konkrétně potřebujete. Na základě toho vám doporučím vhodnou variantu spolupráce a řeknu vám, kolik vás to bude přibližně stát.
Úvodní konzultace je předem domluvená online schůzka nebo telefonát v délce cca 20–30 minut.
Úvodní konzultace před začátkem spolupráce je do 30 minut zdarma. Během toho zpravidla stihneme probrat všechno potřebné.
Pokud se domluvíme na spolupráci, konzultace nejsou účtovány.
Projdeme spolu:
Faktury a další dokumenty mi můžete posílat elektronicky e-mailem, nahrávat na cloudové úložiště nebo je můžete zasílat i poštou. Záleží na vašich preferencích.
Určitě ano, jen je potřeba počítat s tím, že nejsem v kanceláři každý den a je potřeba si schůzku domluvit předem.
Určitě ano. Mám klienty po celé České republice. Komunikace s nimi probíhá po telefonu, online nebo e-mailem. Po domluvě je možné i osobní setkání.
Ceník je jen orientační a reflektuje nejčastější úkony, které pro klienty vykonávám. Konkrétní cena se odvíjí od vašich individuálních potřeb, které projdeme v rámci úvodní konzultace (do 30 minut zdarma). Na základě této konzultace vám pak připravím ceník na míru, který se bude odvíjet od časové a dokladové náročnosti.